Reggel_készülődés_Inecto

5 tipp, hogy könnyedén induljon a reggel

Biztosan sokaknak ismerős lehet a reggeli kapkodás, amikor épphogy csak a fésülködésre meg fogmosásra jut idő. A reggeli elkészítése után pedig már szinte semmi idő nem marad szépítkezésre, vagy arra, hogy egy kicsit törődhessünk magunkkal. Ha pedig mégis szeretnénk mindenre időt szakítani, akkor órákkal előbb fel kell kelni. Az alábbi összeállításban összeszedtünk pár hasznos tippet, hogy minden beleférjen a zökkenőmentes reggelekbe.

  1. Előző este készítsd elő a ruhát, amit másnap felvennél. Biztosan sokat állsz hosszú perceket a szekrény előtt, hogy eldöntsd, melyik szettet vegyétek fel aznap. Ezért hasznos lehet, ha reggel már csak bele kell bújnod a választott ruciba. Ezzel megkímélheted magad a felesleges idegeskedéstől. Viszont minden esetben nézz utána, milyen idő lesz másnap, hiszen ha csak reggel az ablakon kinézve veszed észre, hogy hűvös nap vár rád, akkor kezdheted elölről a keresgélést.

 

  1. Készítsd el előre a reggelit! A reggeli a nap egyik legfontosabb étkezés, így a nagy sietségben sem érdemes kihagyni. Ezért ha tudod, hogy lassan készülődsz, mégis ennél egy meleg szendvicset, vagy sajátkészítésű pudingot, akkor ezeket már előző este készítsd be a hűtőbe. Így reggel már csak ki kell őket venni, megmelegíteni, vagy a szendvicset megsütni és kész is az ízletes tápláló reggeli.

 

  1. Áztasd be csipkebogyót reggeli teának. Akár magadnak is szedhetsz a vadrózsa terméséből, de ha erre nincs lehetőséged, akkor gyógynövényboltban találhatsz nem filteres szárított csipkebogyót. Ebből pár szemet áztass be egy csészényi langyos vízbe egész estére. Reggel szűrd le, melegítsd fel, de ne forrald (!), mert úgy elveszíti immunvédő C-vitamin tartalmát. Védekezőképességed növelése mellett a bőrödet is széppé varázsolja.

 

  1. Pakold össze a másnapra való dolgaidat. A munkához, vagy a suliba szükséges cuccokat készítsd össze már előző este. Így nem kell aggódnod a reggeli rohanásban, hogy esetleg otthon marad valami fontos. Uzsonnát, vagy ebédet előre érdemes egy dobozba elrakni, hogy másnap csak ki kelljen venni a hűtőből és már vihesd is magaddal.

 

  1. Állítsd be ébresztőórát. Ha korábban szeretnél felkelni, feküdj is le korábban, de mindenképpen még éjfél előtt. Bizonyított tény ugyanis, hogy az alvás sokkal jobban pihentet, ha legkésőbb 11 órakor már az ágyadban durmolsz, és így sokkal kipihentebben kelhetsz fel másnap.

 

Ha minden lépést betartasz, biztosak vagyunk benne, hogy marad elegendő időd reggelente a szépségápolásra is: egy kényeztető zuhanyzásra, hajmosásra, vagy csak egy gyors testápolásra az Inecto Naturals termékeivel. A magadra szánt néhány perc és a kapkodás nélküli reggel után biztosan jobb kedvvel indulsz majd neki a kihívásokkal teli napnak.


Post Author: blog_admin